Tuesday, August 12, 2008







Nuo vaikystes niekada nepraleidau Lietuvoje tiek daug laiko. Visada isvaziuodavau kitur. Siais metais buvau isvaziavus tiktai savaitei! Tikiuosi, kol kas :)

Sia vasara isgyvenau naujus dalykus, vis daugiau atsiranda visokiu gyvenimisku reikaliuku, ateities planu, tvarkymu, su kuriais su laiku susiduria kiekvienas zmogus =)

Bet visa tai man praejo labai palaimintai! Zinau, kad belekam atsitikus, man tai iseis i palaima, pabaiga-palaiminta ir nuostabi. Kitaip ir buti negali, nes pasitikiu Dievu, prasau, kad lydetu mane visuose reikaluose. Jis zino, kas yra geriausia kiekvienam zmoguj :)

Dziaugiuosi, kad galejau buti Krikscioniskoj jaunimo stovykloj praeita savaite. Dabar jauciu, kad mano vasara turi pilnatve! Pailsejau kunu ir siela :) Pasiruosus sutikt rudeni ir viska, kas ateina su juo :)

3 comments:

Anonymous said...

Thanks to the blog owner. What a blog! nice idea.

Tarasas said...

Mmm, kaip grazu. :)

I ja tam byl, kompot i kofejok tam pil..

Oba said...

na geras geri prisiminimai apie vasarle musu, ech ta stovykla buvo nuostabi :D