Tuesday, October 30, 2007

Spalio 27 dieną Auksei, Indrei ir Svetai teko būti krikščioniškoje Giesmių sventėje Elektrėnuose, kuri vyko Elektrėnų kultūros centre (labai gražiame pastate is išorės ir vidaus=).
Aš labai džiaugiuosi, kad galėjau ten būti! Šventė tesėsi apie 3,5 val. Susirinko daugybė žmonių, skambėjo įvairaus stiliaus giesmės, atliekamos brandaus amžiaus žmonių, jaunimo, vaikų..
Be galo džiugu buvo po ilgos pertraukos pamatyti pažįstamus veidus, pabendrauti, o taip pat pasimatyti su tais, kuriuos visai nesitikėjau sutikti tą dieną! :)
Smagu, kad Giesmių šventės organizuojamos, kad kasmet jos visapusiškai tobulėja. O svarbiausia-kad visa tai yra Dievo šlovei!
P.S. Nuoširdžiai dėkojame tiems žmonėms, su kuriais "mūsų trijulė" jaukiai parvažiavo namo į Kauna! :)


5 comments:

Anonymous said...

привет,Светик )))
хммм...интересная вещь..
угадай кто?

Sveta said...

А...догадалась =))))))По улыбкам! ))) Приятно тебя тут видеть! :)

Tarasas said...

Hm.. Man rodos kitais metais bus zingsnis atgal, o ne i prieki. Kiek teko girdet buvo pakviesti ne vien baptistai, kad papiktino didele dali "nesajunginiu baptistu", kas reiskia, kad kitais metais turbut bus atsisakyta to. gaila.

Ssnieguole said...

jei nori zinoti mano nuomone jei i kelciau koja i bažnyčią mane iš ten išmestu. nejuokauju! a) aš esu baisiai nuodeminga b) nelabai šventai tikiu į dievą. Kaip tikincioji man atsakyk ar atleistų man ponas Dievas, Jėzus ir mergalė Marija???????

Sveta said...

Biblijoje parasyta, kad jei nuosirdziai ispazisti nuodemes, Jis istikimas ir teisingas kad atleisti =)